top of page

  The Movement Gallery

A project of Southwest Workers Union and Centro Por La Justicia, The Movement Gallery is a multipurpose community space that uses art and culture to create social change.

​

Besides being an art gallery, the space transforms and accomodates movie screenings, community meetings, workshops, and parties.

​

 We envision all inclusive sustainable healthy communities rooted in dignity, justice and respect for self-determination, social-economic well-being, autonomy and pachamama.

​

To inquire about renting the space call or email with details. movementgallery210@gmail.com

​

Visit the Movement Gallery Website for info.

La Galeria de Movimiento

Un proyecto de Southwest Workers Union y Centro Por La Justicia, The Movement Gallery es un espacio comunitario multipropósito que utiliza el arte y la cultura para crear un cambio social.

Además de ser una galería de arte, el espacio transforma y acomoda proyecciones de películas, reuniones comunitarias, talleres y fiestas.

Imaginamos que todas las comunidades inclusivas y saludables tienen sus raíces en la dignidad, la justicia y el respeto por la autodeterminación, el bienestar socioeconómico, la autonomía y la pachamama.

Para consultar sobre el alquiler de la llamada de espacio o correo electrónico con detalles. movementgallery210@gmail.com

​

Visite el sitio web de la Galería de Movimiento para obtener información.

bottom of page